Sunday, December 11, 2011

12.desember- som en hund ser det

Livet det er nå og det er bra! Snøen er endelig tilbake og den så morsom når den kiler meg i ørene og fyker rundt i luften! Hvis snøen blir for kjedelig og ligger stille kan jeg rulle meg i den, da er den med på leken og blir så glatt at jeg sklir avgårde, kjempemoro!
Av og til får jeg med meg familien min på lek i snøen, men de har egentlig misforstått, de vil bare gå oppå den, og så henger de noen lysgreier i det treet som pleier å være så fullt av ekorn. Ser ut til at noe er på gang, men så lenge jeg får mat og snø er jeg fornøyd!
Hilsen Ruffy
Ps dagens visdomsord: Lek er viktigere enn pynt, mat er til å bli mett av og ikke noe å styre med, men å bli klødd på magen og høre snille ord, det blir jeg glad av!
Dagens julesang: Lek og alvor på en gang i Calypso Carol

No comments:

Post a Comment