Friday, December 14, 2012

14.desember- julekopper

Julekopper! Det kan nok være en inkonsistens, å både snakke om hva som er kjernen i julen og være så glad i julekopper som jeg er. Det ville jo bli jul uten....jeg har lurt på dette og kommer til at det handler om det samme som jeg alltid tenker på. Hva er kjernen, hva er essensen? Når da noen klarer å skape noe som med enkle streker, utvalgte farger og god design klarer å formidle en miniatyrversjon av det jeg setter pris på, da er det en gave å få se på dette bildet hver gang sjansen byr seg til te, kaffe eller kakao i adventstiden. Før ryddet jeg dem bort, nå har de en egen hylle, et glimt av jul gjennom hele året når jeg får øye på dem. En tanke om gode samvær, familie og venner gjennom utallige tradisjonsrike frokoster, bursdagsfeiringer og juleselskap, jo om det selvfølgelig blir jul uten, blir det mer julete jul med!

No comments:

Post a Comment